Автоматизация магазина CloudShop.

АВТОМАТИЗАЦІЯ МАГАЗИНУ “CloudShop”

  • Складський облік: контроль залишків та переоблік та ін.
  • Повна автоматизація робочого місця касира
  • Обладнання
  • Мобільні програми на Android та iOS
  • Підключення фіскального РРО
  • Друк цінників, етикеток та штрих-кодів
Sunmi-T2-lite-14-small

CloudShop - програма для контролю торгівлі та автоматизації роздрібного магазину

Власник роздрібного магазину отримає: аналітику продажів, розуміння скільки товару на складах і як збільшити продаж, мінімізувати рутину та зловживання персоналом, краще працювати з базою клієнтів через програми лояльності.
Отримати консультацію
startup

Ефективно вести облік залишків – ЛЕГКО. Додавайте, редагуйте та переміщуйте товари. Проводьте інвентаризацію, списання та оприбуткуйте товари на склад.

cloud-computing

Ви зможете використовувати прості та зручні рішення з максимальною ефективністю саме для вашого бізнесу.

Нові рішення дозволять вам краще зрозуміти всі нюанси та аспекти розвитку вашого магазину та обійти «підводне каміння», яке зустрічається на шляху будь-якого подібного бізнесу.

crm

CloudShop цілком можна використовувати як CRM-системи. Розмір клієнтської бази при цьому не обмежений. Зручно вводити дисконтні картки, можна прив’язати дисконт клієнта до картки з інформацією про нього. Бізнес може приносити задоволення – в цьому легко переконатися, застосовуючи “crm-систему” в сукупності з обладнанням Sunmi.

Автоматизація магазину – це вигідно

Програма CloudShop для ведення обліку у магазинах

МАГАЗИН ОДЯГУ
СУВЕНІРИ ТА АКСЕСУАРИ
КВІТКОВИЙ МАГАЗИН
ПРОДУКТОВИЙ МАГАЗИН
СФЕРА ПОСЛУГ
КАФЕ І ПАБИ

Які завдання вирішує CloudShop?

  • Простий та зручний товарний облік
    Легко додавайте, імпортуйте та редагуйте товари.
    Переміщуйте, приходьте, списуйте та проводьте інвентаризації.
  • Облік продажів та співробітників
    Встановіть програму для роботи касира, підключіть обладнання. Обслуговуйте своїх покупців швидко та з комфортом.
  • Звіти з продажу, АВС-аналіз та ін.
    Всі дані: виручка, прибуток, кількість продажів та середній чек під вашим контролем у реальному часі через будь-який пристрій.
  • Програма лояльності
    Додайте постійних клієнтів до бази магазину. Створюйте регулярні та індивідуальні знижки та акції.
  • Аналіз та контроль у режимі реального часу
    CloudShop працює з будь-якої точки світу у режимі 24/7. Встановіть програму для Android та отримуйте сповіщення про продаж.
terminali-sunmi

Тарифні плани CloudShop

ПРИ ОПЛАТІ БУДЬ-ЯКОГО ТАРИФУ
1 МІСЯЦЬ У ПОДАРУНОК
350 грн/міс
ЕКОНОМ
300 грн/міс
при оплаті за рік
Знижка 700 грн
Обмежені функції для початківців
  • 1 магазин
  • 3 співробітники
  • Усі звіти
  • +200 грн. дод. магазин
  • +100 грн. дод. співробітник
  • Чат підтримки
700 грн/міс
ОПТИМУМ
580 грн/міс
при оплаті за рік
Знижка 1400 грн
Усі функції для одного магазину
  • Онлайн-каса
  • 3 магазини
  • 5 співробітників
  • Усі звіти
  • Email звіти
  • +200 грн. дод. магазин
  • +100 грн. дод. співробітник
  • Чат підтримки
1800 грн/міс
ПРОФІ
1500 грн/міс
при оплаті за рік
Знижка 3600 грн
Усі функції CloudShop без обмежень для мережі
  • Онлайн-каса
  • 10 магазинів
  • 15 співробітників
  • Усі звіти
  • Інтернет магазин
  • Email звіти
  • +150 грн. дод. магазин
  • +50 грн. дод. співробітник
  • Чат підтримки
3200 грн/міс
БЕЗЛІМІТ
2500 грн/міс
при оплаті за рік
Знижка 8400 грн
Усі функції CloudShop без обмежень
  • Онлайн-каса
  • ∞ Магазини
  • ∞ Співробітники
  • Усі звіти
  • Email звіти
  • Настройка обладнання
  • Чат підтримки
  • Підтримка за телефоном

Комплексна автоматизація магазину
Sunmi + CloudShop

Комплект обладнання
Програмне забезпечення
Налаштування та підтримка
Ми пропонуємо

Ми пропонуємо готові рішення для автоматизації вашого магазину, які включають: комплект сучасного та надійного обладнання Sunmi, програмного забезпечення CloudShop, а також налаштування, підтримку та навчання

Ви отримуєте

Ви отримуєте повну автоматизацію магазину. Складський облік, оновлення цін, можливість створення шаблонів цінників та друку етикеток, каса, знижки та акції, підключення іншого торгового обладнання.

Готові рішення
Автоматизація роздрібного бізнесу "під ключ"
Ми пропонуємо різні варіанти рішень щодо автоматизації вашого магазину. Ви можете обрати готовий комплект обладнання та програмного забезпечення або звернеться до нас для індивідуального варіанта рішення під роздрібний магазин.
pos-terminal-sunmi-T2-Light-komplekt
Комплект
обладнання
Програмне забезпечення
Налаштування та технічна підтримка
Для продуктового магазину

Що входить в комплект?

  • Термінал T2 lite
  • Програма обліку для магазину Ainur(пакет Економ на 3 місяці)
  • Принтер чеків
  • Терези.

Всі характеристики за 3 хвилини

Перевірений досвідом комплект обладнання з програмою обліку Ainur дозволяє ефективно управляти всіма процесами в будь-якому магазині: продуктовій лавці, кондитерській, пивному або бакалійному магазині.

Характеристики обладнання
  • 8-ядерний процесор Qualcomm Snapdragon
  • 16 Гб внутрішньої пам'яті і 2 Гб оперативної пам'яті
  • Основний IPS HD екран діагоналлю 14 дюймів
  • Другий екран 11.6 дюйма (опціонально)
  • Wi-Fi IEEE 802.11 a/b/g/n, 2.4 ГГерц, Bluetooth 4.0
  • 5 USB портів, 1 Аудіо-вихід, 1xrj11 серійний порт
  • 1x порт грошової скриньки RJ12, 1x RJ45 мережевий роз'єм
  • Розмір 374 × 338 × 224 мм
от від 35 100грн
pos-terminal-Sunmi-t1-mini-komplekt
Комплект
обладнання
Програмне забезпечення
Налаштування та технічна підтримка
Для магазину непродовольчих товарів

Що входить в комплект?

  • Термінал T2 mini
  • Програма обліку для магазину Ainur(пакет Економ на 3 місяці)
  • Вбудований принтер чеків
  • Сканер штрих кодів.(підставка опціональна)

Всі характеристики за 3 хвилини

Це приклад комплекту для магазину непродовольчих товарів, таких як: магазин сувенірів, одягу, взуття чи автозапчастин чи інших товарів. Вбудовані принтери чеків шириною 58 або 80 мм робимо його універсальним рішенням за мінімальну суму.

Характеристики обладнання
  • 8-ядерний процессор Qualcomm Snapdragon
  • 16 Гб вбудованої пам'яті й 1 Гб оперативної пам'яті
  • Основний IPS HD екран діагоналлю 11,6 дюймів
  • 4 x USB порти, 1 x RJ11 серійный порт
  • 1 x порт грошового ящика RJ12, 1 x RJ45 мережевий роз'єм
  • Розмір 294 × 303 × 103,6 мм
от від 29 700грн
Pos-terminal-sunmi-v1
Комплект
обладнання
Програмне забезпечення
Налаштування та технічна підтримка
Для невеликого магазину чи виїзної торгівлі

Що входить в комплект?

  • Термінал V2s
  • Програма обліку магазину Ainur(пакет Економ на 3 місяці)
  • Вбудований принтер чеків
  • Вбудований сканер штрих-QR кодів
  • Акумулятор для автономної роботи
  • 3G модуль передачі даних.

Всі характеристики за 3 хвилини

Універсальне рішення для виїзної торгівлі або магазину, де робоче місце касира обмежено скромними розмірами, наприклад острівець у торговому центрі. Рішення на базі V-серії вже встигли проявити себе від кави-поінтів до магазинів аксесуарів та автозапчастин.

от від 14 300грн
Процес встановлення дуже простий
step-1-sunmi-pro
Увімкнути термінал
01
step-2-sunmi-pro
Встановити П.З. через Магазин додатків
02
step-3-sunmi-pro
Зареєструватися
03
step-4-sunmi-pro
Можна працювати
04
Не можете визначитися з рішенням? Повідомте нам деталі.
Дайте відповідь на 5 простих питань і наші спеціалісти підберуть найоптимальніше рішення для вашого бізнесу.

  • Крок 1
  • Крок 2
  • Крок 3
  • Крок 4
  • Крок 5

Яка специфіка вашого бізнесу?

Виберіть варіант -

Чи використовуєте в продажах принтер чеків?

Виберіть варіант -

Чи користуєтеся спеціалізованим програмним забезпеченням для автоматизації торгівлі (POS-системи)?

Виберіть варіант -

При виборі POS-обладнання, який фактор для вас є вирішальним?

Виберіть варінт -

Заповніть форму, наш менеджер підбере обладнання і зв'яжеться з вами найближчим часом.

Ім'я

Телефон

Відгуки клієнтів
Вибір користувачів
Продуктовый магазин.
Пользуемся программой CloudShop около 6 месяцев, за это время изучили весь функционал, а все основное освоили за пару дней. После перехода с учета в таблицах на профессиональное решение стало на много легче работать со складом, финансами, а контроль за продавцом и нашими продажами перестал быть сплошным стрессом. В целом всем доволен, а остальное уже передал разработчику. Всем успехов!
Максим, г. Харьков.
Магазин автозапчастей "Докар"
С помощью учета и анализа продаж, удалось расширить ассортимент товара 4 раза, автоматизация процесса заказа товара с нулевыми остатками очень прост, так как номера деталей забиты карточку товара.
Ребятам большое спасибо за создание сервиса, так как он абсолютно интуитивен и понятен даже начинающим пользователям! Быстрая и качественная поддержка со стороны разработчиков!
Виктор, г. Геничевск.
Оксана
Хотіла би подякувати хлопцям за гнучкий підхід та швидкість. Треба було дуже швидко фіскалізуватись, підключитись та завантажити товари у программу. Все було зроблено вчасно, а головне, що Святослав підійшов до справи с душой. Дуже вам дякую! Можу сміло радити.
м. Лубни
pos-terminali-sunmi
ПЕРЕВАГИ АВТОМАТИЗАЦІЇ МАГАЗИНУ

Ми точно знаємо, які переваги принесе автоматизація вашого магазину:

  • автоматизація повністю виключає вплив “випадкового” людського фактора (“забув”, “не замовив”, “недопоняв”, не подивився” і так далі);
  • можливість тотального контролю кожного етапу робочої діяльності магазину (склад, облік, каса, програми лояльності);
  • одержання всіх даних для довгострокового планування розвитку;
  • аналіз продажу та залишків;
  • контроль касових змін та продажів по кожному касиру;
  • швидке запровадження нових та видалення старих груп товарів;

Як автоматизувати магазин, вклавши мінімум коштів і витративши стільки часу, вам розкажуть фахівці нашої компанії. Важливо розуміти, що автоматизація магазину необхідна, перш за все, саме вам – лише з використанням сучасних технологій можна швидко вивести свій бізнес на новий рівень.

Дякую!
Ваша заявка прийнята.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

Дякуємо за підписку на наші новини!
Вибачте!
Не вдалося відправити вашу заявку.