Автоматизація кондитерської
avtomatizacija-konditerskoi

Автоматизація кондитерської

Історія про те, як ми автоматизували кондитерську.

Робота мрії – це коли своє захоплення переростає в щось більше, приносить добрий дохід і пов’язано з солодким. Eva-integrator.com.ua допомогло автоматизувати кондитерську для Тетяни, чудового майстра та просто хорошу людину.

Як ти розпочинала свою справу? Чому обрала професію кондитера? Насправді, за професією я бухгалтер, але ще з дитинства моя бабуся прищеплювала любов до кулінарії. Вона намагалася готувати щось для нас різне, дивувала своїми шедеврами. Мені це було дуже цікаво, особливо коли справа доходила до десертів. Будучи юним кухарем, розкочувала тісто, робила заготовки для печива, збивала, і тишком-нишком поїдала, крему. Могли довірити розподіл тесту у форми, і прикрашати. Мені подобалося «возитися» з тестом, нехай після цього треба було мити всю кухню. Згодом якось стали менше готувати домашні десерти. Дешевше і швидше було піти та купити в магазині, ніж самому стирчати на кухні.

Якось вирішили святкувати день народження доньки у дитячому центрі, там же вибрали меню та замовили тематичний торт. Оздоблений він був фігурками з мастики. Мені він так сподобався, очі спалахнули, і я вирішила спробувати сама приготувати таку красу. Купивши все необхідне та озброївшись віночком, приготувала сам торт. Далі найцікавіше – прикраса. Для проби купила пару плунжерів та молд на квіткову тему. Це такі пристрої для швидкого приготування прикрас потрібної форми. З плунжером робота заладилася одразу, «вирубуєш» квіточки і всі готові.Отже цим процесом зайнялася донька, а я почала освоювати молд. З ним довелося повозитися, але результат того вартий. Зрештою, я стала готувати торти на всі свята. Стали робити замовлення родичі, знайомі, спрацювало «сарафанне радіо» та з’явилися додаткові замовлення. У підсумку, на сімейній раді вирішили, що йду з основної роботи та пеку вдома солодощі.

Зараз у тебе своя кондитерська, і там працює 2 особи. 

Зі збільшенням замовлень, стало складніше готувати все в домашніх умовах, кухня маленька, та й зберігати вироби до приїзду клієнта не було де. Пам’ятаю були випадки, коли коробки з тортів, капкейків стояли скрізь куди не глянь. І чоловік запропонував винайняти приміщення. Знайшли відмінний варіант у торгів центрі. Поруч знаходиться дитячий комплекс, з яким домовились про співпрацю.

Розуміючи, що роботи на кухні багато, а обслуговувати відвідувачів та приймати замовлення у мене не буде часу, запропонувала подругі роботу менеджера. Незабаром найняла ще одного кондитера. Так і працюємо утрьох, створюючи шедеври.

Як ти вела облік та свої доходи? 

Згадувати страшно! У блокнотах один для закупівлі, інший для замовлень. Плутанина була пекельна, поки напишеш що купили, потім виводиш все в грами, щоб дізнатися зразкові залишки. На це витрачалося багато часу та сил. Почали шукати рішення, як це все прискорити та спростити. Зв’язалися зі спеціалістами sunmi.ua, хлопці запропонували комплексно автоматизувати кондитерську. Підібрали потрібне торгове обладнання та програму обліку CloudShop. Після обговорення всіх деталей, пройшло лише кілька днів, і ми вже працювали з програмою обліку.Які процеси ви автоматизували? Майже всі, навіть приготування замовлень та доставку по місту.- Створили техкарти на готові продукти. При приготуванні одразу показується собівартість залежно від закупівлі. Списання інгредієнтів відбувається автоматично. Що у рази прискорює роботу. — Авторські замовлення легше формувати та вираховувати вартість. Багато хто хоче створити свій торт, міксуючи різні коржі та начинки. Раніше це записувалося в блокнот із зразковою ціною, залежно від ваги. Неодноразово були випадки, що готовий виріб коштує як самі інгредієнти, і ми практично нічого не заробляємо, а часу витратили багато.Зараз же, все легко, на замовлення додаємо техкарти з необхідними коржами, начинками, прикрасою та вагою. CloudShop автоматично розраховує вартість інгредієнтів, а ми вже в залежності від складності додаємо ціну за роботу як послугу.— Оприбуткування товару стало набагато швидшим. Вибираєш постачальника і туди вписуєш усе потрібне. Видно всі взаєморозрахунки. Дуже рятує, що програма обліку є на смартфон, часто коли їздиш за продуктами в оптовий магазин, я одразу роблю закупівлю. — Передвстановлена ​​програма лояльності взагалі бомба. Ми проводимо акції у Instagram, роздаємо баннера зі знижкою. Є своя база клієнтів, їм приємно, що у них знижка і вони замовляють у нас знову.— Є доступ до всіх обліків у будь-який час. Автоматизація магазину допомагає у роботі, з її допомогою багато процесів не треба робити вручну та витрачати свій час!

Рекомендовані статті
novui-god-kafe
Готуємо кафе до Нового Року

Все, що потрібно знати про підготовку кафе до Нового Року Як за допомогою автоматизації ресторану sunmi розрахувати витрати та підготуватися…

Читати більше
Програмний PPO: кому підійде, як працює, скільки коштує?

З 2021 року компанії, які щось продають та приймають оплату готівкою або на картку, мають встановити РРО. Заклади, які торгують…

Читати більше
Яке обладнання потрібне для автоматизації магазину?

Яке обладнання потрібне для автоматизації магазину? Часто власники невеликих магазинів переконані, що їм не потрібна автоматизація. Облік товарів вони ведуть…

Читати більше
Дякую!
Ваша заявка прийнята.

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

Дякуємо за підписку на наші новини!
Вибачте!
Не вдалося відправити вашу заявку.